Witz: Mein Auge zwinkert!

Ανέκδοτο: Το μάτι μου τρεμοπαίζει!

Peter kommt zum Augenarzt: „Sie müssen mir helfen, mein rechtes Auge zwinkert.“ Der Augenarzt schaut sich das Auge an und sagt:“Das ist doch gar nicht so schlimm.“ „Nicht schlimm? Immer wenn ich in die Apotheke gehe und eine Päckchen Aspirin verlange, bekomme ich Kondome!“

Ο Πέτρος πάει στον οφθαλμίατρο: „Πρέπει να με βοηθήσετε, το δεξί μου βλέφαρο τρεμοπαίζει.“ Ο Οφθαλμίατρος εξετάζει το μάτι και λέει: „Δεν είναι δα και τίποτα σοβαρό.“ „Δεν είναι σοβαρό; Κάθε φορά που ζητάω ασπιρίνες στο φαρμακείο, μου δίνουν προφυλακτικά!“

Der Witz des Tages (deutsch)
Το ανέκδοτο της ημέρας (γερμανικά)

Kommentar verfassen

