Marilyn Monroe – Das Photomodell

Marilyn Monroe – Το φωτομοντέλο 

Auf ihrem Weg ins Showgeschäft arbeitete Marilyn Monroe zunächst als Photomodell. Sie wurde 1945 von dem Armeephotographen David Conover an ihrem Arbeitsplatz in einer Rüstungsfabrik entdeckt. Die ersten Photos erschienen Mitte 1945 im Magazin der U.S.-Army Yank.

Στην πορεία της στη σόουμπιζ, η Marilyn Monroe δούλεψε αρχικά ως φωτομοντέλο. Την ανακάλυψε το 1945 ο φωτογράφος του στρατού David Conover στη μέρος της δουλειάς της σε μία αμυντική βιομηχανία. Οι πρώτες φωτογραφίες εμφανίστηκαν στα μέσα του 1945 στο αμερικάνικο περιοδικό Army Yank.

Ermutigt durch den Erfolg dieser Veröffentlichung, nahm sie Unterricht bei der Blue Book Modelling Agency in Hollywood und lernte dort, wie man sich vor einer Kamera bewegt. Einer ihrer ersten Aufträge endete am zweiten Tag. Sie wurde mit der Begründung, dass sie zu sexy sei und von den Kleidern ablenke, nach Hause geschickt. Ab 1947 jedoch lächelte ihr Bild weltweit von den Titelseiten der großen Magazine.

Ενθαρρυμένη από την επιτυχία αυτής της δημοσίευσης, πήρε (ξεκίνησε να παίρνει) μαθήματα στο πρακτορείο μοντέλων Blue Book στο Hollywood και εκεί έμαθε πώς να κινείται μπροστά σε μία κάμερα. Μία από τις πρώτες της δουλειές τελείωσε (σταμάτησε) στη δεύτερη μέρα. Την έστειλαν σπίτι, με τη δικαιολογία ότι παραήταν σέξι και αποσπούσε την προσοχή από τα ρούχα. Από το 1947 και έπειτα όμως χαμογελούσε η εικόνα της στις πρώτες σελίδες των μεγάλων περιοδικών παγκοσμίως.

Marilyn Monroe blieb zeit ihres Lebens ein beliebtes und erfolgreiches Photomodell. Sie arbeitete mit namhaften Photographen wie Richard Avedon, Alfred Eisenstaedt, Cecil Beaton, Milton H. Greene und Douglas Kirkland.

Η Marilyn Monroe παρέμεινε καθόλη τη διάρκεια της ζωής της ένα δημοφιλές και επιτυχημένο φωτομοντέλο. Δούλεψε με ξακουστούς φωτογράφους όπως οι  Richard Avedon, Alfred Eisenstaedt, Cecil Beaton, Milton H. Greene και Douglas Kirkland.

Sie ließ sich gern photographieren und hatte ein natürliches Talent, sich vor der Kamera in Szene zu setzen. Die Kamera war ihr Komplize, mit der sie flirtete und die sie manipulieren konnte. Die Photographen, mit denen sie gerne kokettierte, erzählten von der großen Lust, mit der Marilyn Monroe mit Bewegungen und Posen, mit Licht und Perspektiven spielte. Ihr Spaß an dieser Arbeit hinderte sie jedoch nicht daran, stets ihre schärfste Kritikerin zu sein und immer wieder nach Verbesserungsmöglichkeiten für die Ausdruckskraft ihrer Bilder zu suchen.

Της άρεσε να την φωτογραφίζουν και είχε ένα φυσικό ταλέντο στο να στήνεται μπροστά στην κάμερα. Η κάμερα ήταν ο συνεργός της, με τον οποίο φλέρταρε και τον οποίο μπορούσε να χειραγωγήσει. Οι φωτογράφοι, με τους οποίους της άρεσε να φλερτάρει, διηγούνται το πάθος/ευχαρίστηση με το οποίο η Marilyn Monroe έπαιζε με κινήσεις και πόζες, με φως και οπτικές γωνίες. Ωστόσο, η διασκέδαση στη δουλειά δεν την εμπόδιζε να είναι διαρκώς η πιο αιχμηρή κριτικός του εαυτού της και να ψάχνει συνεχώς για πιθανότητες να βελτιώσει την εκφραστικότητα των φωτογραφιών της.

Gemeinsam mit dem Make-Up-Künstler Allan Whitey Snyder schuf sie ihr unverwechselbares Gesicht. Er war in fast allen ihren Filmen für ihr Make-Up zuständig und sorgte dafür, dass sie ihrem Image stets treu blieb. 

Μαζί με τον καλλιτέχνη του make up Allan Whitey Snyder, δημιούργησαν το αξέχαστο πρόσωπό της. Ήταν σχεδόν σε όλες της τις ταινίες υπεύθυνος για το make up της και φρόντιζε να παραμένει πάντα πιστή στo image της.

Von Natur aus eine Schönheit, benötigte sie keine kosmetischen Operationen. Mit 22 Jahren ließ sie sich von einem Kieferorthopäden ihre Zähne korrigieren (Zahnspange), und seit 1946 blondierte sie sich die Haare. Ihr tiefer Haaransatz auf der Stirn wurde zeitweilig (1948) mit einem Elektrolyseverfahren entfernt, die Haarkrause geglättet. Ein kleiner, gutartiger Knoten am Kinn (Atherom) wurde 1949 entfernt. Die Schwachstellen ihrer Schönheit, wie Nase (Kartoffelnäschen) und Ohren (zu groß), blieben unberührt und wurden mit einer speziellen Make-Up-Technik kaschiert.

Εκ φύσεως όμορφη, δε χρειαζόταν καμία πλαστική χειρουργική επέμβαση. Στα 22 της χρόνια διόρθωσε τα δόντια της σε έναν ορθοδοντικό και από το 1946 ξάνθαινε τα μαλλιά της. Οι τρίχες στο μέτωπο αφαιρέθηκαν προσωρινά (1948) με τη μέθοδο της Ηλεκτρόλυσης, τα κατσαρά μαλλιά ισιώθηκαν. Μία μικρή καλοήθης μυρμηγκιά στο πηγούνι αφαιρέθηκε το 1949. Τα αδύναμα σημεία της ομορφιάς της, όπως η μύτη (πατατόμυτη) και τα αυτά (πολύ μεγάλα), παρέμειναν ανέπαφα και αποκρύφθηκαν με μία ειδική τεχνική make up.

Ihre letzte Photositzung hatte sie am 6. Juli 1962. Allan Grant photographierte sie für die Zeitschrift Life, der sie auch ihr letztes Interview gab.

Στις 6 Ιουλίου 1962 είχε την τελευταία της φωτογράφιση. Ο Allan Grant την φωτογράφισε για το περιοδικό Life, στο οποίο επίσης έδωσε την τελευταία της συνέντευξη.

Advertisements

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s